Lees dit topic 
(284293.1) ook eens door, daar probeer ik uit te leggen hoe voor NT te trainen. Merendeel leg ik daar volgens mij redelijk uitgebreid uit. Even kort een paar aandachtspunten: 
- Dat betekent in ieder geval 1 positie trainen (dus druk uitoefenen alleen op PG trainen en niet PG en SG tegelijk). 
- Verder wordt meestal gestart met 1v1 om goed van elastisch effect gebruik te kunnen gaan maken. 
- Na 1v1 adviseer ik voor NT talenten altijd eerste de secundaire skills getraind te krijgen en pas daarna de primaire skills. Dit omdat het moeilijker wordt om op latere leeftijd met hoger salaris uit positie te trainen waarbij je speler dan van mindere waarde voor je team/prestaties is terwijl hij wel flink salaris heeft en op een andere positie heel veel toevoegt voor je team.
- volgorde van trainen van skills is belangrijk om zo optimaal mogelijk gebruik te maken van elastisch effect.
Je hebt met Wagenmakers iig een mooie speler in handen die voor NT in aanmerking komt mits goed getraind. We kunnen via PM wel een trainingsschema samenstellen.