BuzzerBeater Forums

Norge - I.1 > S67

S67

Set priority
Show messages by
From: Haagen
This Post:
11
326126.8 in reply to 326126.7
Date: 1/4/2025 5:42:07 AM
Vallerud
BLNO
Overall Posts Rated:
2121
Jeg skal over Grøa på tabellen, det er eneste målet :).

Har samme lag som forrige sesong og har ikke tenkt å gjøre noe. Har 3 norske som trenes i 1 pos trening og så kan det komme noen sporadiske 1-1 trening med 3 norske til.

Har en all-time-great norsk 21 åring som jeg overoptimistisk tror jeg skal få trent til å bli et monster, men det er nok Sjøberg på 19 som kommer til å bli den store stjerna. Med så unge treningskandidater så blir laget ikke all verden denne sesongen heller, men bør være nok til og i det minste forsøke å slå Nøtterøy.

Om jeg går lei av å trene Dalsgård så blir det en norsk center som skal inn, så jeg følger med på de som legges ut i det minste.

This Post:
00
326126.9 in reply to 326126.8
Date: 1/6/2025 6:00:57 AM
Nøtterøy Funkadelics
BLNO
Overall Posts Rated:
113113
Second Team:
Nøtterøy Funkadelics II
Blir nok mange tap på Nøtterøy denne sesongen da planen er å sitte stille i båten en sesong etter salget av Serbern.
Økonomisjefen er hvert fall i eksase om dagen, så får vi se hvor tålmodig sportslig ledelse er…

#Don Johan - Mitt inntrykk er at først på agendaen nå står total omskrivning av kildekoden til et nyere format slik at fremtidig vedlikehold og utvikling blir enklere. Deretter er skal selve grensesnittet få seg en kraftig overhaling. Tar for gitt at de ikke beveger seg i retning PTW da det vil underminere alt som gjør BuzzerBeater til hva det er.

From: PBK
This Post:
00
326126.10 in reply to 326126.9
Date: 1/6/2025 9:52:10 AM
Pilen BK
BLNO
Overall Posts Rated:
66
Second Team:
Traktor II
Blir det PTW så tror jeg mange (inkl. meg) sier takk og farvel, så enig i at det er lite sannsynlig. Men tror vi fort kan se ulike supporterpakker med ulik grad av "coolness" som kan appellere til de mest betalingsvillige - jfr. hattrick. 3+ lag, grafikkpakker, osv.