BuzzerBeater Forums

BB Nederland > Project NT VRAGENLIJST wie wil wat doen

Project NT VRAGENLIJST wie wil wat doen

Set priority
Show messages by
This Post:
11
213829.9 in reply to 213829.8
Date: 4/3/2012 3:36:19 PM
Overall Posts Rated:
5959
1.1) ik ben bereid een al bestaande speler van 18 jaar over te nemen?
ja

1.2) ik ben bereid een al bestaande speler van 18 jaar over nemen en wil mijn gehele training daarvoor aanpassen?
nee

1.3) heb je NEE ingevuld bij 1.2, welke positie(s) wil je dan wel trainen?
PG/SG


2.1) ik ben bereid een al bestaande speler van 19 jaar over te nemen?
ja

2.2) ik ben bereid een al bestaande speler van 19 jaar over nemen en wil mijn gehele training daarvoor aanpassen?
nee

2.3) heb je NEE ingevuld bij 2.2, welke positie(s) wil je dan wel trainen?
PG/SG

3.1) ik ben bereid een nog te draften 18-jarige mvp/legende aan te kopen?
ja

3.2) ik ben bereid een nog te draften 18-jarige aan te kopen en ik wil hiervoor mijn trainingschema aanpassen?
nee

3.3) heb je NEE ingevuld bij 3.2, welke positie(s) wil je dan wel trainen?
PG/SG

4.1) Ik doe mee met dit project en ben bereid mn training radicaal te veranderen. Maar als ik mijn voorkeur zou mogen uitspreken dan train ik de komende seizoenen het liefst een
pg/sg

4.2) Vraag 4.1 maakt mij geen donder uit, ik wil namelijk echt alle posities trainen voor mijn NT.
klopt niet

Op termijn wil ik wellicht wel omschakelen, maar momenteel heb ik ook nog een 25 jarige MVP die ik verder door wil trainen

This Post:
11
213829.10 in reply to 213829.9
Date: 4/3/2012 5:00:48 PM
Overall Posts Rated:
3333
1.1) ik ben bereid een al bestaande speler van 18 jaar over te nemen? JA
1.2) ik ben bereid een al bestaande speler van 18 jaar over nemen en wil mijn gehele training daarvoor aanpassen? JA


2.1) ik ben bereid een al bestaande speler van 19 jaar over te nemen? JA
2.2) ik ben bereid een al bestaande speler van 19 jaar over nemen en wil mijn gehele training daarvoor aanpassen? JA

3.1) ik ben bereid een nog te draften 18-jarige mvp/legende aan te kopen? JA
3.2) ik ben bereid een nog te draften 18-jarige aan te kopen en ik wil hiervoor mijn trainingschema aanpassen? JA

4.1) Ik zou graag (12014691) en het liefst ook (24054360) willen door trainen. Ik zou graag een speler willen die pas in dat trainingsschema. Daarnaast wil ik dit seizoen een goede speler uit de draft proberen te halen die ik dan als derde speler kan trainen. Ik heb eventueel ook genoeg financiële middelen om een andere speler aan te kopen.

This Post:
11
213829.11 in reply to 213829.1
Date: 4/4/2012 7:21:28 AM
Overall Posts Rated:
5252
1.1) ik ben bereid een al bestaande speler van 18 jaar over te nemen? ja
1.2) ik ben bereid een al bestaande speler van 18 jaar over nemen en wil mijn gehele training daarvoor aanpassen? nee
1.3) heb je NEE ingevuld bij 1.2, welke positie(s) wil je dan wel trainen? PG,SG,SF


2.1) ik ben bereid een al bestaande speler van 19 jaar over te nemen? ja/
2.2) ik ben bereid een al bestaande speler van 19 jaar over nemen en wil mijn gehele training daarvoor aanpassen? nee
2.3) heb je NEE ingevuld bij 2.2, welke positie(s) wil je dan wel trainen? PG,SG,SF

3.1) ik ben bereid een nog te draften 18-jarige mvp/legende aan te kopen? ja
3.2) ik ben bereid een nog te draften 18-jarige aan te kopen en ik wil hiervoor mijn trainingschema aanpassen? nee
3.3) heb je NEE ingevuld bij 3.2, welke positie(s) wil je dan wel trainen? PG,SG,SF.

4.1) Ik doe mee met dit project en ben bereid mn training radicaal te veranderen. Maar als ik mijn voorkeur zou mogen uitspreken dan train ik de komende seizoenen het liefst een zie boven (meerdere antw mogelijk):
4.2) Vraag 4.1 maakt mij geen donder uit, ik wil namelijk echt alle posities trainen voor mijn NT. klopt niet

Maupster, belangrijk is dat de speler in de training aansluiting kan vinden bij de Jongh

Last edited by WillemA. at 4/9/2012 1:56:16 PM

Message deleted
This Post:
11
213829.13 in reply to 213829.11
Date: 4/4/2012 12:49:19 PM
FC Den Haag
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
110110
Second Team:
FC Den Haag Dos
1.1) ik ben bereid een al bestaande speler van 18 jaar over te nemen? ja
1.2) ik ben bereid een al bestaande speler van 18 jaar over nemen en wil mijn gehele training daarvoor aanpassen?nee
1.3) heb je NEE ingevuld bij 1.2, welke positie(s) wil je dan wel trainen? guards


2.1) ik ben bereid een al bestaande speler van 19 jaar over te nemen? ja
2.2) ik ben bereid een al bestaande speler van 19 jaar over nemen en wil mijn gehele training daarvoor aanpassen? nee
2.3) heb je NEE ingevuld bij 2.2, welke positie(s) wil je dan wel trainen? guards

3.1) ik ben bereid een nog te draften 18-jarige mvp/legende aan te kopen? ja
3.2) ik ben bereid een nog te draften 18-jarige aan te kopen en ik wil hiervoor mijn trainingschema aanpassen? nee
3.3) heb je NEE ingevuld bij 3.2, welke positie(s) wil je dan wel trainen? guards

4.1) Ik doe mee met dit project en ben bereid mn training radicaal te veranderen. Maar als ik mijn voorkeur zou mogen uitspreken dan train ik de komende seizoenen het liefst een pg/sg
4.2) Vraag 4.1 maakt mij geen donder uit, ik wil namelijk echt alle posities trainen voor mijn NT. klopt niet

From: Tesse

This Post:
11
213829.14 in reply to 213829.1
Date: 4/5/2012 1:59:47 AM
Cruesli
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
525525
Second Team:
The Milk
1.1) ik ben bereid een al bestaande speler van 18 jaar over te nemen? nee
1.2) ik ben bereid een al bestaande speler van 18 jaar over nemen en wil mijn gehele training daarvoor aanpassen? nee
1.3) heb je NEE ingevuld bij 1.2, welke positie(s) wil je dan wel trainen? PG, SG, SF...zolang Tammens maar mee kan doen.


2.1) ik ben bereid een al bestaande speler van 19 jaar over te nemen? nee (nog niet)
2.2) ik ben bereid een al bestaande speler van 19 jaar over nemen en wil mijn gehele training daarvoor aanpassen? nee
2.3) heb je NEE ingevuld bij 2.2, welke positie(s) wil je dan wel trainen? PG, SG, SF...zolang Tammens maar mee kan doen.


3.1) ik ben bereid een nog te draften 18-jarige mvp/legende aan te kopen? nee
3.2) ik ben bereid een nog te draften 18-jarige aan te kopen en ik wil hiervoor mijn trainingschema aanpassen? nee
3.3) heb je NEE ingevuld bij 3.2, welke positie(s) wil je dan wel trainen?

4.1) Ik doe mee met dit project en ben bereid mn training radicaal te veranderen. Maar als ik mijn voorkeur zou mogen uitspreken dan train ik de komende seizoenen het liefst een pg/sg/sf/pf/c (meerdere antw mogelijk):
4.2) Vraag 4.1 maakt mij geen donder uit, ik wil namelijk echt alle posities trainen voor mijn NT. klopt niet

De vragenlijst maakt me toch wel duidelijk dat het lstig is om echt al mee te doen, aangezien ik op dit moment:

1) Tammens wil blijven trainen
2) Olesen op PG wil laten starten.

Dit betekent dat 1 positietraining vaak al niet gekozen wordt, maar ook als ik dat wel doe dat een NT talentje hier moeilijk zijn minuten zou krijgen.

Crunchy! If you eat fast enough
Message deleted
From: Tesse

This Post:
00
213829.16 in reply to 213829.15
Date: 4/5/2012 3:46:48 AM
Cruesli
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
525525
Second Team:
The Milk
Zal ik zeker doen. Met mijn huidige team wil ik kijken of ik mee kan doen om de titel, en volgend seizoen misschien ook nog. De PG positie bemannen met jonge spelers die daar niet de skills voor hebben is een te groot nadeel daardoor. En de C/PF positie trainen zou betekenen dat ik Tammens op moet geven.

(tenzij ik Tammens heel veel inside ga trainen en er een SF van maak)

Crunchy! If you eat fast enough
From: Sluuge
This Post:
11
213829.17 in reply to 213829.16
Date: 4/5/2012 3:52:19 AM
Overall Posts Rated:
144144
1.1) ik ben bereid een al bestaande speler van 18 jaar over te nemen? nee
1.2) ik ben bereid een al bestaande speler van 18 jaar over nemen en wil mijn gehele training daarvoor aanpassen?nee
1.3) heb je NEE ingevuld bij 1.2, welke positie(s) wil je dan wel trainen? PG/SG(zolang ik Balke tot U21 kan trainen)


2.1) ik ben bereid een al bestaande speler van 19 jaar over te nemen? nee
2.2) ik ben bereid een al bestaande speler van 19 jaar over nemen en wil mijn gehele training daarvoor aanpassen? nee
2.3) heb je NEE ingevuld bij 2.2, welke positie(s) wil je dan wel trainen? PG/SG(zolang ik Balke tot U21 kan trainen)

3.1) ik ben bereid een nog te draften 18-jarige mvp/legende aan te kopen? nee
3.2) ik ben bereid een nog te draften 18-jarige aan te kopen en ik wil hiervoor mijn trainingschema aanpassen? nee
3.3) heb je NEE ingevuld bij 3.2, welke positie(s) wil je dan wel trainen? PG/SG(zolang ik Balke tot U21 kan trainen)

4.1) Ik doe mee met dit project en ben bereid mn training radicaal te veranderen. Maar als ik mijn voorkeur zou mogen uitspreken dan train ik de komende seizoenen het liefst een pg/sg/sf/pf/c (meerdere antw mogelijk): PG/SG(zolang ik Balke tot U21 kan trainen)
4.2) Vraag 4.1 maakt mij geen donder uit, ik wil namelijk echt alle posities trainen voor mijn NT. klopt niet

This Post:
11
213829.18 in reply to 213829.17
Date: 4/5/2012 5:49:54 AM
Overall Posts Rated:
506506
1.1) ik ben bereid een al bestaande speler van 18 jaar over te nemen? ja/nee
1.2) ik ben bereid een al bestaande speler van 18 jaar over nemen en wil mijn gehele training daarvoor aanpassen? ja/nee
1.3) heb je NEE ingevuld bij 1.2, welke positie(s) wil je dan wel trainen? Moet met Bobby mee kunnen


2.1) ik ben bereid een al bestaande speler van 19 jaar over te nemen? ja/nee
2.2) ik ben bereid een al bestaande speler van 19 jaar over nemen en wil mijn gehele training daarvoor aanpassen? ja/nee
2.3) heb je NEE ingevuld bij 2.2, welke positie(s) wil je dan wel trainen? Moet met Bobby mee kunnen

3.1) ik ben bereid een nog te draften 18-jarige mvp/legende aan te kopen? ja/nee
3.2) ik ben bereid een nog te draften 18-jarige aan te kopen en ik wil hiervoor mijn trainingschema aanpassen? ja/nee
3.3) heb je NEE ingevuld bij 3.2, welke positie(s) wil je dan wel trainen? Moet met Bobby mee kunnen

4.1) Ik doe mee met dit project en ben bereid mn training radicaal te veranderen. Maar als ik mijn voorkeur zou mogen uitspreken dan train ik de komende seizoenen het liefst een pg/sg/sf/pf/c (meerdere antw mogelijk): SG/SF, depends on traningschema van Bobby op dat moment.
4.2) Vraag 4.1 maakt mij geen donder uit, ik wil namelijk echt alle posities trainen voor mijn NT. klopt/klopt niet

Twee trainees volle 1 positie training geven kan nog lastig zijn trouwens, maar kan het altijd proberen.

This Post:
00
213829.19 in reply to 213829.18
Date: 4/6/2012 9:38:59 AM
Overall Posts Rated:
204204
1.1) ik ben bereid een al bestaande speler van 18 jaar over te nemen? mogelijk, mits de speler aan mijn voorwaarden voldoet
1.2) ik ben bereid een al bestaande speler van 18 jaar over nemen en wil mijn gehele training daarvoor aanpassen? nee
1.3) heb je NEE ingevuld bij 1.2, welke positie(s) wil je dan wel trainen? PG/SG, dit past bij Herrewijnen


2.1) ik ben bereid een al bestaande speler van 19 jaar over te nemen? mogelijk, mits de speler aan mijn voorwaarden voldoet. Ik heb één op het oog
2.2) ik ben bereid een al bestaande speler van 19 jaar over nemen en wil mijn gehele training daarvoor aanpassen? nee
2.3) heb je NEE ingevuld bij 2.2, welke positie(s) wil je dan wel trainen? PG/SG, dit past bij Herrewijnen

3.1) ik ben bereid een nog te draften 18-jarige mvp/legende aan te kopen? ja, mits deze aan mijn voorwaarden voldoet, en de 19-jarige die ik op het oog heb, niet naar It Arsjitektenburo komt
3.2) ik ben bereid een nog te draften 18-jarige aan te kopen en ik wil hiervoor mijn trainingschema aanpassen? ja/nee
3.3) heb je NEE ingevuld bij 3.2, welke positie(s) wil je dan wel trainen? PG/SG, dit past bij Herrewijnen

4.1) Ik doe mee met dit project en ben bereid mn training radicaal te veranderen. Maar als ik mijn voorkeur zou mogen uitspreken dan train ik de komende seizoenen het liefst een pg/sg/sf/pf/c (meerdere antw mogelijk):
4.2) Vraag 4.1 maakt mij geen donder uit, ik wil namelijk echt alle posities trainen voor mijn NT. klopt niet

Toevoeging: Ik ben beschikbaar voor het geven van trainingsadviezen op aanvraag.

Last edited by Arsjitekt at 4/6/2012 9:41:22 AM

Advertisement