Temmuz ayında İzmir'de bir buluşma gerçekleştirelim mi? Kimler gelebilir? Net tarihi ve buluşma yerini birlikte belirleyebiliriz isterseniz.
Ben bir çekim yapmak için Bora hocanın salonuna uğrayacaktım zaten. U21 forumunda bir buluşma olsa gelebilecek bir iki arkadaş yazdı. Bence güzel olur, bir gün ayarlayıp birlikte keyifli vakit geçirebiliriz.