Herre j*vlar! Första gången jag testade one on one training.One on One for ForwardsRoger Öhrstål ↑popped↑ in Handling from average to respectable .Roger Öhrstål ↑popped↑ in Driving from respectable to strong .Roger Öhrstål ↑popped↑ in Inside Shot from respectable to strong .Jakub Hendl ↑popped↑ in Handling from mediocre to average .Peter Svensson ↑popped↑ in Inside Shot from inept to mediocre .Bengt Wennquist ↑popped↑ in Jump Shot from pitiful to awful .Bengt Wennquist ↑popped↑ in Driving from respectable to strong .Jörgen Olofsson ↑popped↑ in Jump Shot from mediocre to average .Jörgen Olofsson ↑popped↑ in Handling from average to respectable .Jörgen Olofsson ↑popped↑ in Driving from average to respectable .Jörgen Olofsson ↑popped↑ in Inside Shot from atrocious to pitiful .
Avundsjukan ar relativt stort! Illka tar sin goda tid nu att trana och allt gar at skogen om jag kor annat an 1 vs 1 (bot-lag som motstand). Tyvarr har jag aven tagit nytt jobb dar jag reser 25% sa blivit svart att hanga med. Ilkka Westerlund ↑popped↑ in Driving from prominent to prolific .Ilkka Westerlund ↑popped↑ in Inside Shot from proficient to prominent .Pontus Flodgren ↑popped↑ in Driving from average to respectable .
6/24/2016 Pressure for PG Thomas Kjellsten ↑popped↑ in Outside Def. from proficient to prominent . Rob Hammaren ↑popped↑ in Outside Def. from strong to proficient .Killarna gillar POP =)
Formen ska hallas! Hade 44 minuter traning forra veckan infor sista matchen och sedan vagrade coachen ta ut gubben nar det var dags. Forsoker planera battre nu men aker pa arbetsresa imorgon sa risken ja.. behover en assisterande coach!