Kollat din trupp nu och jag skulle gjort så här:
Om du vill satsa på träningen så har du faktiskt 6st TO i din trupp redan, de två 18-åringarna(A[mvp],B[allstar]) OCH 4 guarder mellan 22-24(C,D,E,F) år som borde passa in i 1-on-1 för guarder.
Grejen är då den att du måste låta de spela 48min som PG/SG i dina matcher, vilket kommer försämra betygen och resultaten en hel del. Dessutom bör du byta ut de "gamla" guarderna, Lonco och Katic till en bra SF(G) och en backup(H) på samma position, även en backup till Inside (se nedan).
Lars Leijonström, Tomas Hansson och Svante Nessborn får hitta nya klubbar, dvs sälj! (Ingen plats eller speltid för backup-guarder)
En temporär lösning kan ju vara att köra någon av dem som SF men att byta defensiva uppgifter med någon av guarderna(A-F) som då helst har en del Inside-def.
Kasper Nessfeldt vet jag ju inte hur han ser ut, men som 206cm så är han inte optimal att träna 1-on-1, så kanske ersätter du honom på en av träningsplatsern med din 19y Per.Allstar istället...
Inside så har du ju dina två Nikodijević(I) och Wahlling(J) som får vara kvar =) Jonsson(K) är en bra backup till en av dem, men det behövs en till(L).
Så här skulle alltså mina lineups för en vecka se ut:
Pos Starter/Backup/Reserv (match1 -- match2 -- träning/cup)
PG: C/C/C -- A/A/A -- E/E/E*
SG: D/D/D -- B/B/B -- F/F/F*
SF: G/H/H -- G/H/H -- H/M/M
PF: I/K/K -- I/K/K -- K/N/N
C: J/L/L -- J/L/L -- L/O/O
* Ev. får A och eller B, dina främsta TO, några minuter som backup/reserv då de ALLTID bör komma upp i 48min på träningsposition. Därför vill jag spela dem i någon av de första 2 matcherna för att hinna justera lineupen OM de inte får 48min.
M,N,O = bänkspelare.
H Skulle kunna ersättas med 2 av dina TO:s, att de får vara backup/reserv i en match var, sen att M går in som starter i träningsmatchen. Där en tredje TO skulle kunna få några minuter också...
Inställningen ska alltid vara "Strictly Follow Depth Chart" och du ska ha max 8 spelare uttagna vid 2-pos-träning för att få så maximal speltid som möjligt.
OM du däremot vill vinna lite fler matcher så kanske 1-pos-träning går att genomföra.
Då är det troligen PG-positionen som är aktuell för dina två främsta TO(18-åringarna) plus en till.
Inställningen ska alltid vara "Strictly Follow Depth Chart" och du ska ha max 9 spelare uttagna vid 1-pos-träning för att få så maximal speltid som möjligt.
Ingen av 18åringarna kommer ju att rosa marknaden första åren, så det blir ju inga kanonbetyg direkt...
Hoppas jag inte förvirrade dig allt för mycket nu =)