Är obesegrad i fyran med mitt delvis fuskbygge. Har ju en gammal grek som jag värvat så är bara nästan 100% homegrown. Greken är till försäljning nu och om ingen handlar så kickas han ut då han inte lägre än bättre än mina backupspelare. Jobbigt med 90k i veckan för tränaren så ligger inte långt över salary floor för att klara av det. Försöker hitta en nivå 6 tränare med lägre lön men jobbat med det i snart två säsonger nu utan att lyckas. Vore ju skönt gå ner till runt 50k.
Med segrarna har dock ekonomin förbättrats rejält så har över 200k på banken nu vilka kommer snart ryka på en ny tränare. Gått över till tre spelare på träningslistan nu. Min 213 cm HoF börjar få rätt skaplig outside nu. Han lär bli en rätt skaplig spelare till slut

Körde rebounds ett par veckor och han poppa bägge gångerna. Min ett år yngre 185cm låga guard poppa inte trots atrocious däremot ...
Börjar bli lite småroligt med Utopia laget. Är en utmaning att försöka vinna alla matcher och den här säsongen verkar jag rentav överleva tredje ronden i cupen. Första gången jag ens vinner en cupmatch ...
Min HoF talang:
Weekly salary: $ 4 664
Role: backup
(BuzzerBeta)
DMI: 46600
Height: 7'0" / 213 cm
Potential: hall of famer
Game Shape: strong
Jump Shot: prominent Jump Range: pitiful ↑
Outside Def.: strong Handling: prolific
Driving: proficient Passing: respectable
Inside Shot: respectable Inside Def.: average
Rebounding: average ↑ Shot Blocking: average
Stamina: awful Free Throw: average
Experience: pitiful Cap: 13.91 (28 to 30)
Skill Points: 72 (47/25)