uhu dat is correct Revo ik deed het vroeger maar ik heb even met Angi gesproken als ik na 19juni goed nieuws kan leveren zal ik me terug bezig houden met deze lijst aan te leggen wat ik eventueel wel kan doen nu is de lijst voorlopig aanleggen en dan een dropboxfolder maken met een Excell sheet in en deze beschikbaar voor alle Managers die willen meehelpen de lijst up to date willen houden al zou ik zeggen dat ik de NT en de U21- coach deze taak niet zou willen laten doen.voorlopig heb ik nimportecky
uhu dat is correct Revo ik deed het vroeger maar ik heb even met Angi gesproken als ik na 19juni goed nieuws kan leveren zal ik me terug bezig houden met deze lijst aan te leggen wat ik eventueel wel kan doen nu is de lijst voorlopig aanleggen en dan een dropboxfolder maken met een Excell sheet in en deze beschikbaar voor alle Managers die willen meehelpen de lijst up to date willen houden al zou ik zeggen dat ik de NT en de U21- coach deze taak niet zou willen laten doen.voorlopig heb ik nimporteckyzin afgekapt?