Kan inte komma mycket närmare högsta ligan än jag gjorde den här säsongen. Slutar trea i konferensen och tar mig ändå till playoff final vilket inte överraskade mig med de starters jag har. I finalen så gör jag allt i princip rätt och när jag tror jag ska vinna utan att motståndaren testar att gissa min taktik så blir det än mer självklart jag ska göra så när managern gissar dubbelt fel på min taktik. Allt går som det ska tills halvvägs in i tredje quartern när min stjärn-PG skadas för att ersättas med 10k spelare. Utan den skadan lär jag vinna bekvämt med 10-15 poäng trots bortaplan men som straff så torskar jag med 3 poäng.
En av mina absolut tyngsta torskar i BB. Körde all-in och drog ekonomin i botten för att få 1-2 säsonger i högsta serien innan jag säljer av min stjärn-SF. BB brukar inte bestraffa lag med tunn trupp men den här gången bestraffades man å det grövsta. Får nog transferlista mina gamlingar imorgon och ta mig nedåt 1-2 divisioner för att göra en ny satsning om några säsonger utan att ha en superb HoF från egna leden ...