Oke,nu begrijp ik wat je bedoeld.
Dit lijstje is niets meer dan een hulp middel ,om nog ff te checken,welke skills elastisch met elkaar zijn.
En is het zeker niet de bedoeling dat je dit lijstje strikt opvolgt ,alles is natuurlijk sterk afhankelijk van bijvoorbeeld de start skills van een 18 of 19 jarige draftspeler,verder ook wat voor type speler je uiteindelijk wil hebben ,en je zult ook rekening moet houden met oa de lengte van een speler.
Als ik nu mijn speler Damstra erbij neem ,die uiteindelijk een allround SF gaat worden,hij is slechts 1,88 cm,en heb eerst logischerwijs zijn inside skills getraind en dan met name Blokken,Rebounden en inside defence.
De inside skills zijn nu allemaal op het niveau dat ik geen specifieke inside training meer nodig,de overige inside skills zal ik op het gewenste niveau kunnen krijgen via side pops.
Ik ben net begonnen met 1V1 voor SF/PF,om zo driving, IS en balcontrole flink op te train en zodat ik daarna met elastisch effect OD kan aanpakken,en daarna JR wat weet elastisch is met OD.
Damstra is op dit moment waardeloos als het gaat om passing,maar dat zal een stuk later worden getraind,dan is balcontrole 10+ hoger als passen,wat dan ook weer elastisch is met elkaar.
Nu is het wel handig als je redelijk wat ervaring hebt met het trainen van spelers ,zodat je voor jezelf een ideaal trainingsschema kunt samenstellen.
Om zoveel mogelijk gebruik te maken van het elastisch effect
Nu is dat voor jouw geen probleem.want je hebt zelf Hugo Nachtergaele gedraft ,en naar het NT getraind die inmiddels bijna 150 wedstrijden heeft gespeeld!!!
Voor managers die dit niet /minder hebben ,zou het mooi zijn als die eventueel wat advies hierin kunnen krijgen.
Last edited by primoss at 8/17/2016 11:16:16 AM