Jovisst, men det är ju inte som att jag är ute efter att sabba för nån annan. Matcherna mot dig blev jag ju påtvingad.
Hade t ex ingen bokad träningsmatch i torsdags. Hade jag varit riktigt egoistisk hade jag ju tackat ja till 1 av de 7 träningsmatchförfrågningar som kom under veckan, bara för att slippa se rubriken "träningsmatcher" lysa i irriterande rött.
Såvitt jag vet tjänar du eller förlorar du ingenting på hur det går i en träningsmatch.
Men när jag tittar på dina träningsminuter, såvitt jag förstått hur WO-matcher fungerar, så kan man inte få såna minuter som du fick om man inte sätter ut avbytare. Så om jag hade haft spelare på plan, så hade du antagligen fått i princip exakt samma minuter.. Eller ännu mer snedfördelade om du kör nån sorts let the coach decide och vunnit stort.
Så som jag ser det så har min WO haft så gott som 0 påverkan på din träning och din irritation känns hyfsat överdriven.
Möjligt att min fan survey påverkas av mina WO-matcher, det har jag ingen aning om hur det fungerar.
Med det sagt, så kan jag dock hålla med om att det kan vara på sin plats med ett mail för att meddela när man tänker lämna WO i en träningsmatch.