Que quedi molt clar,
el nostre màxim interès és fer créixer les seleccions andorranes. I com a mostra l'última temporada amb la u21, que
ha passat de ser la 96 al rànquing de seleccions a ser la 51 a l'inici d'aquesta temporada. I això ha ocorregut gràcies al treball previ de fa ja 2 o 3 temporades entrenant joves andorrans i aconseguint un nivell prou acceptable als 21 anys d'edat d'aquests jugadors.
Amb la selecció absoluta serà més complicat fer una millora tan potent, és obvi i ho tenim molt clar. És un projecte a més llarg termini.
El rang d'edat és molt major per poder entrenar jugadors (amb la qual cosa les possibles diferències es poden ampliar moltíssim) i es disposen de més temporades per millorar les habilitats. En el cas de la u21 només hi ha 4 temporades per entrenar al màxim i es pot competir amb altres seleccions, com s'ha demostrat.
Per això em resulta curiosa l'acusació velada de l'ats19 de buscar profit en els nostres clubs, quan ens hem deixat molts diners fitxant jugadors i els hem entrenat a tope perquè puguin ser els millors jugadors possibles al servei de la selecció.
Personalment, jo vaig fitxar la temporada passada 3 jugadors per sobre del seu preu i aquesta els he venut molt per sota d'aquest preu perquè passaré de 6 a 3 jugadors a entrenar al 100% i he volgut que anéssin a un altre equip perquè continuin entrenant al màxim.
- Ot Gallofré
(51848483), fitxat per 300.000 i venut per 175.100 sent molt millor jugador.
- Ignasi Barberà
(51853041), fitxat per 150.000 i venut per 55.400 sent molt millor jugador.
Quants més mànagers entrenem al màxim jugadors andorrans molt millor per la selecció. De res val fitxar per no entrenar-los o entrenar-los de manera molt poc eficient.
Last edited by LA-Dave PaP at 5/18/2023 1:38:13 PM