BuzzerBeater Forums

Danmark - II.3 > U-21 Valg - Donskar

U-21 Valg - Donskar

Set priority
Show messages by
From: donskar
This Post:
00
160033.1
Date: 10/08/2010 11:14:33
Overall Posts Rated:
55
U-21 Landsholdet, hvad er det for en størrelse?

For mit vedkommende er det en størrelse der omhandler udvikling/klargørelse af de danske talenter, så de vil passe ind på det danske A-Landshold på sigt. Selvfølgelig drejer det også om at bringe DK hæder.

Men jeg vil være realist fra start, og ikke love hverken medaljer eller pokaler. Vi er trods alt ikke mange BB-managers i DK, så det er begrænset med talentmassen. Men der er dog få, som er værd at se på, arbejde med, og på sigt rykke op på A-Landsholdet. Selvfølgelig vil jeg gå efter at vinde hver kamp; det er klart!
Derfor kræver det selvfølgelig meget arbejde i, at få de rigtige trænere, til at træne de rigtige spillere.

Og hvad skal man så, som U-21 landstræner?
- Som tidligere nævnt, kræver det meget koordinering med forskellige trænere der skal træne de danske talenter.
- Det kræver et hold af rutinerede kræfter bag sig, som hjælper med analysering af modstanderne og hjælp af taktik.
- Og så kræver det selvfølgelig massere af tid, og glæde til spillet BB :-)

Jeg har allieret mig med den nuværende U-21 landstræner, GM-Pirates, som vil hjælpe mig igang med hele balladen, og stå til rådighed gennem hele forløbet, som en slags "assistent træner" .


Lidt om mig.
- Mit navn er Lasse, jeg er 21 år gammel og er for tiden i gang med mit andet fri år efter gymnasiet. På sigt hedder det enten CBS eller KU for mit vedkommende.
Jeg har spillet BB siden 3 sæson, og har primært fokuseret på talentudvikling .
Jeg har dog været oppe i DBL en enkelt sæson for at smage på det hele .

Jeg håber meget at du vil stemme på mig, da en stemme på Donskar er en stemme på fremtidens talentudvikling .

På forhånd tak
- Lasse