BuzzerBeater Forums

BB Danmark > Draften

Draften

Set priority
Show messages by
From: funzip
This Post:
00
307106.1
Date: 12/15/2020 04:40:49
Overall Posts Rated:
754754
Hej,

Vil først lige sige tillykke til Hammerstrand og Bornholmerne med en super sæson hvor der blev rent bord må det snart være slut ;)

Håber i alle har haft et godt draft så vi kan holde strømmen af talenter til både U21 og NT kørende. Sidste sæson var rigtig sløjt hvad der blev sat til salg af talenter, vel af mærke talenter der ikke bliver trænet eller blot fyret. Jeg har en bøn om at i om ikke andet prøver at sætte de talenter i ikke selv vil træne eller gøre brug af til salg, sæt dem til 1000 hvis det er. Vi har brug for at få så mange skudt ud som muligt, da vi som en lille BB nation ikke har det store udvalg.

Er der spørgsmål til draftede talenter, træning mv så spørg endelig.

mvh

Funzip

From: funzip

This Post:
22
307106.2 in reply to 307106.1
Date: 12/19/2020 02:54:35
Overall Posts Rated:
754754
Så er der da ellers danske talenter og stærke spillere på transferlisten som vi ikke har set det længe Håber det betyder øget fokus på træning af de danske spillere.

Jeg er gået i gang med at kigge på talenter fra denne sæsons draft samt den kommende U21 trup. Har man spørgsmål til træning, eller bare brug for en gang sparring, så spørg endelig.

Kan sige der i DK kun er genereret 1 18 årig med HOF potentiale og 4 med MVP så jeg håber vi får dem alle i træning, så vi kan få forstærket vores landshold.