BuzzerBeater Forums

BB Panama > National Team Speeches

National Team Speeches (thread closed)

Set priority
Show messages by
This Post:
00
322017.2 in reply to 322017.1
Date: 12/02/2023 02:32:55
The Players
ABBL
Overall Posts Rated:
1111
Second Team:
The Perth Players
Hi, I know I am not from your country but I am fortunate to have one of your players on my team. Also I have played this game since season 7, very dedicated, I don't miss a week. I have previously managed the Scotland under 21 national team. I hope you will vote for me and allow me to bring my experience, skill, dedication and enthusiasm to your national team.

To further show my desire to improve the national team I have bidded on a player which I believe I can train into a national team quality player. I am serious about this challenge and will give my all and use all my skills and my own team to support this team.

Last edited by gregc at 12/02/2023 21:08:06

This Post:
00
322017.3 in reply to 322017.2
Date: 12/02/2023 06:53:30
Las sombras de Yharnam
II.2
Overall Posts Rated:
00
Second Team:
Las Águilas Panameñas
Hola a todos los istmeños, me presento como candidato a la Canalera para hacer de la selección un equipo importante de cara al futuro.

Hace mucho tiempo que no hay un mánager panameño dirigiendo la nacional y es por ello que he decidido dar el paso, no me considero el mejor pero sin duda nadie le va a poner más pasión y entrega, cuento con experiencia de anteriores etapas, cuando teníamos nuestra propia liga. Y por eso me he animado a dar el paso para ver un proyecto ilusionante.

No va a ser nada fácil, hay grandes planteles, pero viene una generación ilusionante de cara a dar pequeños pasos para que un día seamos grandes dentro de BB, quiero poner mi grano de arena en ese proyecto. Si me elegís y cuando acabe el mandato no he cumplido con lo que esperábais de mi, daré un paso a un lado para que otro manager se haga cargo.

Os animo a votar, sea quien sea vuestro candidato.
Vamos Panamá!! 🇵🇦