BuzzerBeater Forums

België - III.16 > doelstelling + introductie

doelstelling + introductie

Set priority
Show messages by
This Post:
00
62824.1
Date: 12/04/2008 16:31:08
Overall Posts Rated:
471471
het seizoen is nu al 4 speeldagen oud. ondertussen komt de kijkronde min of meer op zijn einde, wat zijn jullie pronosticken, wie gaat er stijgen, wie gaat er dalen, maar veel belangerijker, wat is je eigen doelstelling dit seizoen ( seizoen dat begon op 20-11 en eindigt op 7-2)

mijn doelstelling is het verder ontwikkelen van mijn jeugdige team. 4 op 13 zijn boven de 27 jaar... van de overige 9 zijn er 8 21 of jonger, dus ik zit met een heel jeugdig team. mooi om te trainen, maar niets ervaring, om wat ervaring in de mix te gooien, wat mij een paar close matchen heeft opgelevert en me onlangs on onverhoopte winst.

mijn doelstelling is bijgevolg behoud, maar een goede draft positie zal zeker ook belangerijk zijn. mocht iemand toevallig nog over een goede PG beschikken, stuur me dan zeker een mailtje, eens ik die heb, zullen de winsten zich beginnen opstapelen, want mijn PG schiet rampzalig slecht, en training helpt hem niet vooruit...

Revo

This Post:
00
62824.2 in reply to 62824.1
Date: 12/06/2008 10:12:58
Overall Posts Rated:
00
mijn doelstelling is eigenlijk de playoffs halen.
maar ik vrees dat dit weer maar eens een moeilijke opdracht gaat zijn. :-S
zolang ik maar in 3de kan blijven ben ik ook al tevreden.

mijn pronostiek is dat of i giallorossi of silent psycho of leval buzzers gaat stijgen.
Maar de reden waarom ik deze vernoem is omdat er zoveel nieuwe teams bij zijn gekomen waar ik nog niet tegen gespeeld heb.

Jess_lpforlife

Last edited by jess_lpforlife at 12/06/2008 10:28:44

This Post:
00
62824.3 in reply to 62824.2
Date: 12/06/2008 15:38:08
Overall Posts Rated:
471471
ik verw8 minjervajordans en/of I Giallorossi te stijgen. minervajordans omdat ze gecoached worden door de coach van U21 Belgie ( hoewel ik zijn resultaten als coach van U21 lichtjes ondermaats vind, maar mss iets met Viva afgesproken... U21 moet voor mij geen resultaten halen, maar vooral zorgen dat de jongens getraind worden. toch zou een winst hier en daar mooi zijn...) en i Gallorossi omdat hij van mijn gedeelte van de league op papier veruit de beste ploeg heeft...

maar i giallorossi heeft serieus wat meer werk wilt hij in 2e blijven. ik ga niet noemen waarop ik me hiervoor baseer, maar ik denk daar zelf wel achter zal komen ( of dat hij het al weet, maar ons voor de domme probeert te houden... laten we niet vergeten dat er nog een terugronde is, na de macht-kracht matchen...)

potentiele zakkers in mijn ogen:
FC Gitsen ( ik vraag me af hoe hij dat zijn hoofd boven water houdt met zoveel salarissen...)
olympiados ( teveel matige spelers... salaris kan bedriegen, maar zoveel, veel voor 2000... wrs vollop aan eht trainen, maar dit gezegd zijnde, hij heeft er al 2 gewonnen)
Antwerp Angels ( ja, helaas zit de kans er voor mij ook in. teveel blessures gehad, hopelijk is mijn sterspeler binnenkort terug, want zonder hem draait mijn ploeg niet goed. ben nog vollop in trainingsfase, dus voor mij is overleven de boodschap)
B.C.U Ganshoren (moet dringend iets aan de vorm van zijn spelers gaan doen alsook aan zijn resultaten. hij zal moeten winnen, liefst snel...)


iemand anders al ideetje over wie zakken zal? of andere prognoses?

This Post:
00
62824.4 in reply to 62824.3
Date: 12/06/2008 16:50:03
Overall Posts Rated:
1212
Aangezien het klassement zal het misschien niet zo voor-de-hand-liggend lijken, maar wat er ook gebeurt zal mijn ploeg (Silent Psycho) de Play-offs halen...

This Post:
00
62824.5 in reply to 62824.4
Date: 12/06/2008 17:36:05
Overall Posts Rated:
471471
hierbij ben ik dus gewaarschuwd... ik kijk alvast naar onze contontatie uit. ik ben om het zo te zeggen 1 seizoen te snel uit de 4e gekomen, en dat is te merken aan mijn team... eens zien of ik het hie overleef...

er is maar 1 ding dat ik niet aan jou begreep, mister Q, dat is hoe in hemelsnaam jij het salaris van die Center Steven Escudie betaalt krijgt.
Salaris: $ 44 218
DMI: 382100
Leeftijd: 23
Lengte 6'11" / 211 cm
Potentieel: allstar *
Vorm: uitstekend

rebounden: legendarisch, inside shot: goed, inside verdediging: uitstekend, blokken: gemiddeld...

je staat laatste, maar als je die speler verkocht krijgt, dan zal je een aantal goede spelers kunnen kopen, dus ik verw8 ergens wel dat jij wat hoger gaat eindigen... toch, mooi dat je zo'n speler hebt kunnen trainen, dat je het legendarische lvl op een vaardigheid hebt bereikt.

Revo

This Post:
00
62824.6 in reply to 62824.5
Date: 12/06/2008 19:55:29
Overall Posts Rated:
1212
Wel, zijn loon betalen is niet echt een probleem. Tot vorige week verdiende ik genoeg geld (dankzij de ticketinkomsten) om de lonen van mijn spelers te betalen. Deze week zal het een beetje moeilijker worden aangezien ik drie keer op rij ga verliezen (tegen BT The Best, i giallorossi en tegen Ventola Team (bekerwedstrijd).

Waarom ik nu laatste ben is eenvoudig te begrijpen: ik liet mijn vijf beste spelers slechts één keer per week in onze competitie spelen en één keer in de bekerwedstrijd. De tweede match van de week liet ik telkens door mijn B-ploeg spelen zodat al mijn spelers getraind zouden zijn en dat geen enkel van de top-vijf te veel gespeeld zou hebben.

Maar de komende week ga ik uitgeschakeld zijn van de beker (Ventola is ietwat te sterk voor mij). Daardoor zal ik vanafdan voor elk match mijn beste ploeg kunnen opstellen. Spijtig genoeg (of gelukkig voor jullie) is mijn beste speler (Mccord) twee weken gekwetst en zal ik het misschien nog een beetje moeilijk hebben. Maar daarna zal ik stilletjes aan mijn plaats in de top vier terug nemen (hoop ik tenminste)...

Nu is iedereen in onze reeks gewaarschuwd. Ik wil dit seizoen opnieuw de finals bereiken. Of het me zal lukken, dat is een andere zaak, maar ik zal er alles voor doen!


Mister Q

This Post:
00
62824.7 in reply to 62824.6
Date: 12/07/2008 09:15:58
Overall Posts Rated:
00
Mini prono:

Ik ga er voor mezelf vanuit dat ik zonder problemen de play-offs haal.

Nadien is het een lottrekking als het ware ...

Als sterkste tegenstander zie ik Silent Psycho, gezien hun verleden.

De linkerkant van de tabel is vooral mooi bezet door de Leval Buzzers vrees ik.

Wat er gebeurt indien ik naar 2e zou gaan? Maak jullie inderdaad geen zorgen.

De nodige stappen zullen dan ondernomen worden, maar zover is het nog lange niet ...

Succes aan alle coaches ! ! !

Message deleted
This Post:
00
62824.9 in reply to 62824.6
Date: 12/09/2008 15:16:00
Overall Posts Rated:
471471
ongeloofelijk, TV contract voor 2 weken binnen, van BT gewonnen... en dat zoder mijn beste speler, zalige gewoonweg, totaal zalig!

This Post:
00
62824.10 in reply to 62824.9
Date: 12/09/2008 15:30:16
Overall Posts Rated:
00
ja idd proficiat.
Als ik eerlijk mag zijn, ik had het niet verwacht da ge mij ging verslagen.
Ge hebt ook tegen mijn beste spelers gespeeld dus...
Wel het thuisvoordeel gehad en meer inzet getoond.
maar ja toch van mij gewonnen e dus proficiat.

This Post:
00
62824.11 in reply to 62824.10
Date: 12/09/2008 16:23:12
Overall Posts Rated:
471471
khad het ni verw8, grote gok met mijn Center op mijn Pf plaats te zetten en ik had in het begin van eht seizoen een SF gekocht voor een betere verdediging, en die heeft 3 block gezet... dus de transfer lijkt het waart te zijn geweest... mogelijks komt er nog een C mijn team versterken, maar dan zal ik er een PF uitgooien...

in ieder geval, bedankt, en ik reken kijk al uit naar de terugmatch, want het toeval wil dat jij mijn rivaal bent... ik krijg kort ervoor I Giallorossi over de vloer, en de gitsen moet achte rmij eindigen in de rankschikking, dus voor de terugronde mss iets gunstiger voor je, maar dat zal de toekomst dan nog wel uitwijzen...

in ieder gavel, dit was niet verw8! leuke verrassing, btw, Silent Psycho heeft het gehaald van I giallorossi, dus het was een goede dag voor de lagere geklasseerden ploegen van Macht 8!

revo