BuzzerBeater Forums

België - III.16 > dee3: het beslissende intercontinentale luik...

dee3: het beslissende intercontinentale luik...

Set priority
Show messages by
This Post:
00
68701.10 in reply to 68701.9
Date: 1/23/2009 8:54:14 AM
Overall Posts Rated:
00
Heeft er iemand al eens gekeken wie de beker heeft gewonne ?
I giallorossi, kdenk dat je trots kan zijn op je bekeravontuur, want de tegenstander dat je uit de beker heeft geworpen, heeft uiteindelijk nog gewonnen ook. :-)

This Post:
00
68701.11 in reply to 68701.10
Date: 1/23/2009 9:13:41 AM
Overall Posts Rated:
471471
kleine opmerkingen die ove ide match dienen gemaakt te worden.

beide teams verloren een speler aan blessure, het toeval wil dat die van seatle supersonics weinig verschil voor het team maakte, terwijl BoD zijn meest scorende speler verloor, en seatle supersonics hebben het maar net gehaald op het einde. het had evengoed BoD kunnen zijn die won.

niettemin moet hij fier zijn op zijn avontuur, want hij heeft heel wat betere pleogen dan de zijnde verslagen, en hierdor bewezen dat hij een hogere niveau aankan. je hebt een prachtig bekeravontuur achter de rug, en ik hoop dat je in jou ogen geslaagd play-offs tegemoet gaat ( hiermee doel ik dat al je tevreden bent met deelname, dan is je play-offs voor jou geslaagd. ik ga geen doel voor je opleggen, vind ik belachelijk, jij weet wat je met je team aanvangen wilt en wat je kan.)

in ieder geval, aan allen die aan de play-offs deelnemen, enorm veel succes toegewenst. mijn pronostiek voor de play-offs van onze divisie:

BT, Wallonia Liege wildcats, I Giallorossie, Silent Psycho

finale van onze divisie: Silent Psycho tegen I Giallorossi
finale van de playoffs: Tourinne tegen Silent Psycho/I Giallorossi

opgelet aan allen, Tourinne is met de inside aan het experimenteren, omdat de ploeg ook beseft dat het gros van onze jongen outside spelers zijn... wees hiervoor gewaarschuwd! verdediging op mandeking lijkt aangewezen, en als Silent de finale haalt, zie ik hem de finale winnen, omdat hij over mutiple tactieken beschikt waarbij hij de tegenstander kan verslaan (die net de zwakke punten van Tourinne meer blootleggen dan de andere teams dat kunnen, terwijl I Gialorossi een beetje gebonden is aan outside...)

het andere voordeel dat Tourinne heeft, is dat het kan experimenterne, zonder zijn plats in gedrang te brengen... dat beschikken geen van onze divisie ploegen! Tourinne gaat een geduchte tegenstander zijn voor de play-offs...

This Post:
00
68701.12 in reply to 68701.11
Date: 1/24/2009 12:56:00 PM
Overall Posts Rated:
471471
aan allen die nog een redelijke centre zoeken, ik verkoop er nu eentje, 500k, rebs =llv 9, inside shot8, ID = 7

mocht je interesse hebben, kan je altijd naar mijn selectie uitchecken en dan de andere skills zien.

tot straks voor de wedstrijden...

This Post:
00
68701.13 in reply to 68701.9
Date: 1/24/2009 3:25:34 PM
Overall Posts Rated:
471471
mochten de managers hun mail lezen, dan zouden ze van me winnen, dit is balen gewoonweg balen, niemand die zijn mail leest, heb al naar gisten gestuurd... als ik daar win, kan ik niet meer 6e worden...

balen dus...