BuzzerBeater Forums

België - III.16 > seizoen 9

seizoen 9

Set priority
Show messages by
This Post:
00
93750.1
Date: 06/02/2009 12:32:42
Overall Posts Rated:
471471
graag uw pronostick over het komende seizoen, wie wint de PO, wie wint het reguliere kampioenschap, wie gaat degraderen, wie mist nog iets...

in Kr8 8
ik denk dat de Rockets ( Tourinne) weer met de titel an de haal zullen gaan. wat erna gebeurt, is niet zo gemakkelijk te voorspellen. hoewel het logisch zou zijn te verwachten dat Minerva, Leval, Hotheads zich plaatsen voor de overige 3 plaatsen, ken ik de kracht van CC packers en Funchal niet. mogelijks zouden zij voor de verrassing kunnen zorgen, maar dat lijkt op het eerste zicht weinig waarschijnlijk. ik verw8 wel mee te doen voor een PO plaats, maar dewelke dat zal zijn, zal de toekomst enkel kunnen uitwijzen...

in M8 8
de 2 afgelopen seizoenen heeft M8 de kampioen geleverd. 2 keer werd Tourinne te licht gevonden in telkens 2 matchen. dit seizoen lijkt op het eerste zich ook zo te zullen verlopen. met BT beschikt M8 over een heel goede ploeg. laten we vooral de GHOST RIDERS (afgekort GR) niet vergeten. zij zijn gedegradeert uit de 2e divisie en zullen gebrand zijn om er snel terug bij te horen. het beschikt over een op eerst zicht sterke 5 starters, die alle tactieken zouden kunnen spelen... natuurlijk hebben we nog I Giallorossi, een ploeg die zich voornamelijk op de beker concentreert ( en al in de kwartfinales heeft gestaan!) echter, in de PO's lijkt het telkens verkeerd te lopen voor hen. de 4e PO plaats is een raadsel. WLW lijkt een voordeel op Barts magical team en D-Team te hebben...


mijn pronostick:
winnaar Kr8 8:
Tourinne
winnaar M8 8: BT the Best
PO finale: ? vs BT/GR
WinnaarIII.16 Seizoen 9: Ghost Riders/BT

This Post:
00
93750.2 in reply to 93750.1
Date: 06/03/2009 14:58:26
Overall Posts Rated:
00
Leuk dat er nog eens iemand actief in de reeks zit :p

Ik heb het momenteel te druk om te kijken wie nu echt sterk is of juist niet. Ik hoop alvast voor mezelf op een nieuw probleemloos seizoen.

This Post:
00
93750.3 in reply to 93750.2
Date: 06/04/2009 13:39:56
Overall Posts Rated:
471471
als je actief zoekt, dan heb je hem gevonden... kom jij van een 2e divisie? want je lijkt we een sterk team te hebben...

btw: op de eerste speeldag mag tourinne openen tegen Minerva... van een clash gesproken...

gesproken over een mooi begin van een seizoen... ik ben mijn C al kwijt...

Last edited by AthrunZala at 06/04/2009 15:18:08

This Post:
00
93750.4 in reply to 93750.3
Date: 06/06/2009 15:54:54
Overall Posts Rated:
471471
eerte match ging vlotter dan berekend... had verw8 dat het missen van mijn starter C een grotere impact zou hebben... heb het probleem perfect kunnen opvangen...

next stop: Ana @ HH (of HHH als je liever hebt, voor Heverlee HotHeads)


This Post:
00
93750.5 in reply to 93750.4
Date: 06/07/2009 04:49:00
Overall Posts Rated:
471471
eerste speeldag zit erop, en toch een paar verrassingen:

Leval haalt het tegen mijn verwachtingen in van HHH ( Heverlee HotHeads)

in M8 8 zitten de ploegen met de beste offense, en lijkt nogal duidelijk wie de top 3 gaat uitmaken. vooral i giallo zend een duidelijk signaal door WLW met duidelijke cijfers opzij te zetten. GR maakt brandhout van zijn tegenstander, wat ook wel te verw8en viel, en BT wil beter doen dan vorig seizoen, en zijn ook goed begonnen.
D-team heeft een goede zaak gedaan door te winnen van BC speedy, wat op het eerste zicht een rechtstreekse concurrent zal zijn om degradatie te vermijden.

in Kr8 8 heeft Ana zonder zijn starter C zonder veel moeite afstand genomen van zijn tegenstander van de dag, de Packers. de draftee's lijken zich goed te hebben geintegreerd. in die mate zelve dat de bank de helft van de wedstrijd heeft kunnen spelen. volgende halte voor hen wordt de TV match in en tegen HHH, dat verrassend verloor van Leval. dit verlies kan waarschijnlijk verklaard worden door de uitsluiting van 3 van zijn starters door faultrouble. Leval heeft goed van de fouten kunnen profiteren, door 35 van de 46 vrijworpen binnen te gooien. voors heeft quevaucamps gewonnen van Funchal en heeft Tourinne zijn eerste moeilijk opdracht tot een goed einde gebracht door thuis te winnen tegen Minerva. Minerva heeft misschien dan wel verloren, maar heeft duidelijk getoond wat het waard was, en dat men met ze rekening zal mogen houden tijdens dit kampoeinschap. ze hebben hun laatste woord nog niet gezegd.

volgende macth-ups in Kr8:
Ana @ HHH (TV) (beide teams kunnen winnen)
Leval@ Minerva (beide teams kunnen winnen)
Que @ Packers (Quevaucamps zou moeten winnen)
Tourinne @ Funchal (zou voor Tourinne moeten zijn)

This Post:
00
93750.6 in reply to 93750.5
Date: 06/09/2009 16:34:31
Overall Posts Rated:
471471
ok na de eerste week:

AnA, Rockets en Leval zijn goed op weg in Kr8. vooral Leval heeft 2 zware matchen op rij weten te winnen. congrats!

Minerva heeft wat minder meeval gekend, en heeft er 2 verloren ( tegen Rockets en Leval) maar zal wrs zijn eerst winst op mijn veld komen opteken.

HHH heeft na leval nu ook duimen moeten leggen voor AnA. HHH moet tegen Quevascamps, dus dat zou HHH een eerste zege moeten opleveren.

in M8 8 is WLW de verrassing: 2 verliezen op rij ( weliswaar tegen I giallo en GR)

GR, BT en i giallo blijven op PO koers met allemaal 2 op 2.

niets is er verloren, maar 3 matchen achter zou wel moeilijk te slikken kunnen zijn voor WLW, Minerva en HHH.


This Post:
00
93750.7 in reply to 93750.6
Date: 06/11/2009 13:14:15
Overall Posts Rated:
00
Ik start traditioneel slecht. Ik kom er wel door tegen het einde van het seizoen :p

Eerst maar die bekermatch winnen vanvond

This Post:
00
93750.8 in reply to 93750.7
Date: 06/11/2009 13:25:49
Overall Posts Rated:
471471
hehe,

bij mij riskeert dat een slachting te worden in de beker. ik moet met een nogal zwak team het opnemen tegen een 4e divisie team dat erin slaagt om 90 rebounds op een match te grijpen...

hopelijk geeft hij zijn centres rust, anders worden de Angels vanavond de beker uit gekegeld...

Revo

ps: succes aan alle Divisie III.16 managers, en mogen we allen onze matchen in de beker winnen vanavond ( en de volgende bekermatchen ook uiteraard...)

This Post:
00
93750.9 in reply to 93750.8
Date: 06/11/2009 15:42:42
Overall Posts Rated:
471471
1st round: Ana Routed out of the cup :(

heel onterecht verloren op het einde... achja, dat moet erbij genomen worden... nu is het simpel: PO's halen en niks minder!

This Post:
00
93750.10 in reply to 93750.9
Date: 06/12/2009 11:23:52
Overall Posts Rated:
471471
vandaag ( vrijdag) zijn er 2 nieuwe spelers bijgekomen. een goede PG, en een belofte uit Libanon. hierdoor veranderen de toekomstplannen aanzienlijk. de uitschakeling van de beker breekt de Angels nu zuur op, gezien we wel een run hadden kunnen maken. ook de trainingsvolgorde zal veranderen.

veel veranderingen zijn op komst. de doelstelling is wel al verandert: ware het gisteren dat de PO's nog een must waren, dan is dat vandaag niet meer een must. wat wel een must is, is het trainen van de nieuwe talenten in volwaardig SF/PF/C spelers. alles wat daarna nog bijkomt ( zijnde PO's, allstarparticipatie) is een bonus, niks meer.

met de komst van deze laatst PF ziet de toekomst er een pak beter uit. op naar seizoen 10 zou ik zo zeggen ( en seizoen 9 is amper begonnen :D)

veel succes met de beker voor zij die er nog inzitten, en aan al de rest, een goed seizoen, en moge de best winnen.

Revo

This Post:
00
93750.11 in reply to 93750.10
Date: 06/12/2009 14:32:12
Overall Posts Rated:
00
In de beker tegen een bot dus dat komt wel goed :p