BuzzerBeater Forums

BB Andorra > U21 National Team Speeches

U21 National Team Speeches (thread closed)

Set priority
Show messages by
From: Thomase
This Post:
11
307398.3 in reply to 307398.1
Date: 12/21/2020 12:08:04 PM
Beetle-Team
Nationalliga A
Overall Posts Rated:
1075210752
Second Team:
Waikiki-Beach
Benvolguts fans d’Andorra de Buzzerbeater

Com podeu veure, vaig sol·licitar ser entrenador d’Andorra U21.

Per què això? Perquè crec que fins i tot els països petits tenen l’oportunitat de construir un equip poderós amb paciència i formació. Com bé diu l'actual entrenador en el seu discurs, això no es pot fer en una temporada. El meu objectiu seria supervisar regularment tots els entrenadors que tinguessin un jugador d’Andorra a l’equip i discutir amb ell el pla d’entrenament. Donaria temps de treball als jugadors capaços de 18 o 19 anys (per descomptat, també amb jugadors de fins a 21 anys) perquè poguessin adquirir experiència i els directius dels jugadors tinguessin un incentiu per entrenar.

Com podeu veure, la temporada passada vaig baixar de la 1a divisió suïssa. Independentment de si algú juga a la 1a o la 5a divisió, el compromís compta. Ja era entrenador sub-21 a Suïssa, Panamà i Vietnam. M’atrau treure alguna cosa d’un petit grup de jugadors, però això només és possible amb l’ajuda dels directius del país respectiu i dels directius dels jugadors.

Estaria content si pogués convertir-se en el vostre nou entrenador sub-21. Estaria disposat, si els votants volguessin, a treballar més temps amb vosaltres.

Independentment de les eleccions, desitjo als votants d’Andorra i dels “disputats” les millors i bones festes.

Si teniu cap pregunta sobre mi o sobre les meves idees, no dubteu a fer-me, respondré totes les preguntes, fins i tot vergonyoses :-)

Moltes salutacions
Thomase

Man ist erst besiegt, wenn man sich geschlagen gibt!