BuzzerBeater
BuzzerBeater Forums
BB Andorra > U21 National Team Speeches
Back to the Sneak Peek
BB Andorra
National Team Speeches
1
Election Rules
1
U21-Saison 52
1
U21 National Team Debate Threa...
4
U21 National Team Speeches
3
U21 Election Rules
1
National Team Debate Thread
1
National Team Speeches
1
Election Rules
1
NT ANDORRA - T50
4
COMUNIDAD ANDORRA
2
4
1
U21 Election Rules
1
National Team Speeches
2
National Team Debate Thread
1
Election Rules
1
1
1
U21 Election Rules
1
<
>
Favorite Folders
(thread closed)
Set priority
High
Normal
Low
Show messages by
Everybody
Thomase (1)
Search this Thread (Supporter Feature)
From:
Thomase
This Post:
1
307398.3
in reply to
307398.1
Date: 12/21/2020 12:08:04 PM
Beetle-Team
Nationalliga A
Overall Posts Rated:
10752
Second Team:
Waikiki-Beach
Benvolguts fans d’Andorra de Buzzerbeater
Com podeu veure, vaig sol·licitar ser entrenador d’Andorra U21.
Per què això? Perquè crec que fins i tot els països petits tenen l’oportunitat de construir un equip poderós amb paciència i formació. Com bé diu l'actual entrenador en el seu discurs, això no es pot fer en una temporada. El meu objectiu seria supervisar regularment tots els entrenadors que tinguessin un jugador d’Andorra a l’equip i discutir amb ell el pla d’entrenament. Donaria temps de treball als jugadors capaços de 18 o 19 anys (per descomptat, també amb jugadors de fins a 21 anys) perquè poguessin adquirir experiència i els directius dels jugadors tinguessin un incentiu per entrenar.
Com podeu veure, la temporada passada vaig baixar de la 1a divisió suïssa. Independentment de si algú juga a la 1a o la 5a divisió, el compromís compta. Ja era entrenador sub-21 a Suïssa, Panamà i Vietnam. M’atrau treure alguna cosa d’un petit grup de jugadors, però això només és possible amb l’ajuda dels directius del país respectiu i dels directius dels jugadors.
Estaria content si pogués convertir-se en el vostre nou entrenador sub-21. Estaria disposat, si els votants volguessin, a treballar més temps amb vosaltres.
Independentment de les eleccions, desitjo als votants d’Andorra i dels “disputats” les millors i bones festes.
Si teniu cap pregunta sobre mi o sobre les meves idees, no dubteu a fer-me, respondré totes les preguntes, fins i tot vergonyoses :-)
Moltes salutacions
Thomase
Man ist erst besiegt, wenn man sich geschlagen gibt!
Mark Unread
Ignore User
Disable Emoticons and Images