BuzzerBeater Forums

BB España > [CAT] Catalans a BB

[CAT] Catalans a BB

Set priority
Show messages by
From: Sertor
This Post:
22
319293.1
Date: 05/22/2023 06:41:04
Sertor
IV.43
Overall Posts Rated:
5050
Second Team:
Sertor II
Hola a tothom.
Sé que pot semblar una tontería però volia començar un fil en català fora del fòrum d'Ajuda.
He pogut comprovar que som molts catalans al joc i crec que estaria bé tenir un espai per relacionar-nos entre nosaltres o, si més no, conèixer-nos.
No tinc cap intenció d'excloure a la comunitat no catalanoparlant, però fils en castellà n'hi ha a dojo, i un fil en català no farà cap mal.
S'ha de fomentar una mica l'ús del català, no creieu?

Em presento perquè sóc força nou al joc i molts segur que encara no em coneixeu.
Em dic Sergi i sóc el manager de Sertor. Sóc de Barcelona però actualment visc a Arenys de Mar.
Vaig començar al joc a meitat de la temporada 59, feia temps que cercava algun manager de bàsquet, però no se'm va ocórrer de cercar al web, sempre buscava aplicacions. Sóc més del bàsquet europeu que de l'NBA, però m'agrada tot, sense arribar a ser un gran entès.
Aquesta temporada m'estreno a tercera i veig que he pujat massa aviat, perquè el meu pavelló encara es petit i no tinc nivell per competir amb els meus actuals rivals. De tota manera ho intentaré, i si baixo, algún dia tornaré a pujar amb més força.

From: Sertor

This Post:
00
319293.3 in reply to 319293.2
Date: 05/22/2023 07:07:09
Sertor
IV.43
Overall Posts Rated:
5050
Second Team:
Sertor II
Encantat de conèixer-te Àlex.
No em fotis molta canya quan ens enfrontem 😜
Fòrum BB Català com a tal no l'he vist, només el d'ajuda. No hi ha un fòrum equivalent a aquest però en català. Corregeix-me si m'equivoco

This Post:
00
319293.4 in reply to 319293.1
Date: 05/22/2023 07:14:02
Súria Lakers
IV.32
Overall Posts Rated:
30553055
Second Team:
Súria Lakers II
Hola Sergi!

Tot i que potser no sigui el millor moment per obrir aquest fil ja que el Fòrum està mogudet amb el tema català ( ), he de dir que estic molt content d'aquesta iniciativa, ja que em recorda al BB de fa molts anys, on cada dia s'escrivien molts missatges al Fòrum i hi havia un gran ambient.
De fet, fa anys, vaig iniciar la Copa Catalunya, seguint el que van fer els nostres amics gallegs prèviament:

(16972.1)


Per cert, per totes aquelles persones que parlin Català però no saben on és el Fòrum d'aquest idioma (tant sols existeix el d'Ajuda, ja que el general és només pels païssos de BB), els hi deixo un enllaç per aquí, per veure si entre tots ho anem rebifant!

(318711.1)


Sobre el tema d'aquest fil, jo sóc en Gerard, de Súria i fa, literalment, mitja vida que jugo a BB, per tant les he vist de tots colors.
Sempre molt vinculat amb el joc, a nivell de traduccions i seleccions (tant u21 com Absoluta) de diferents païssos, destaco per ser un mànager pèssim amb el meu equip i que cada temporada que passa, gaudeixo més de l'entrenament i menys de la competició.

El millor que té aquest joc son les amistats que s'hi van fent i les quedades que s'han realitzat. Si no em falla la memòria he participat en una de Madrid i 3 de Barcelona. Aviat tocarà fer-ne una altre!

PKT desde la Temporada 4



Para ver la imagen en mayor tamaño:
(https://i.postimg.cc/mDhxMLDX/e3700169252f336ab3c187ad4773...)
From: Sertor

This Post:
00
319293.7 in reply to 319293.5
Date: 05/22/2023 07:23:13
Sertor
IV.43
Overall Posts Rated:
5050
Second Team:
Sertor II
Si, si, ho sé, però la meva intenció és que hi hagués un fil en català al fòrum d'Espanya (què menys no?).

Gerard, gràcies per animar-te a participar. En resposta al que comentaves, no crec que hagi hagut polèmica al fòrum sobre el tema dels catalans. Només un mànager amb un comentari força desafortunat que de ben segur ja s'ha adonat de la seva cagada, i si no pitjor per ell.

Quan vaig començar al joc vaig llegir que un dels punts forts era la seva comunitat, però em va sobtar trobar-me amb uns fòrums força apagats...
Va, a veure si això s'anima

This Post:
22
319293.8 in reply to 319293.1
Date: 05/22/2023 11:49:32
Ocoyorum
III.8
Overall Posts Rated:
241241
Second Team:
Los 8 Elegidos
No veig cap problema. Mentres els usuaris que participin aquí també ho facin a la resta de la comunitat espanyola, perfecte; més que res, per no separar una comunitat ja petita de per sí.

¿Em presento? Son un mànager més dolent que el cagar, de Barcelona. Més de 30 temporades i encara no he passat de III, capaç de perdre contra un bot tenint una plantilla de 600.000$ de sou.

De vegades hem ve de gust competir, però hi ha èpoques en les que no tinc gaires ganes de res (sobretot si vinc de perdre una final que em semblava guanyada) i em dedico a anar guanyant calers...

Sigui com sigui, i tot i que de vegades m'he plantejat enviar-lo a cagar... no puc negar que aquest joc m'encanta.

This Post:
11
319293.9 in reply to 319293.8
Date: 05/22/2023 12:11:01
Sertor
IV.43
Overall Posts Rated:
5050
Second Team:
Sertor II
Molt de gust "Controlado por ordenador" 😅
Jo crec que els que participem als fòrums ho fem a tots. Jo per exemple, em vaig passant sempre pel català, l'espanyol i l'anglès. Aquest últim només llegeixo, no participo per no cagar-la 🤣🤣🤣
El que vull dir és que l'existència d'aquest fil no farà que el fòrum espanyol perdi volum, més aviat el contrari.
De vegades ve de gust poder compartir temes en la nostra llengua, només es això...

Last edited by Sertor at 05/22/2023 12:13:28

This Post:
11
319293.10 in reply to 319293.1
Date: 05/22/2023 13:03:40
Iluro Sport
III.4
Overall Posts Rated:
9595
Second Team:
Iluro Scout
Doncs seguint una mica amb el fil, em presentaré també.

Em dic David i sóc d'una ciutat propera a Barcelona i en referència a BB diré que aquesta és la meva segona etapa al joc. Abans vaig estar amb un altre equip de la temporada 3 fins la temporada 30. La meva màxima fita al joc van ser unes semifinals de PO de II divisió i arribar més o menys lluny a la Copa.
Ara farà 10 temporades que he tornat, i va ser una tarda tonta d'aquelles on et preguntes què se n'haurà fet d'aquell joc al que jugaves per internet fa 20 anys, vaig anar a Google i efectivament encara existia BB. Doncs sense dubtes em vaig registrar de nou i aquí estic.

Ja en la meva primera etapa vaig ser LA de Català i en aquesta etapa han tingut l'avinentesa de fer-me també LA al jo sol·licitar-lo. També sóc moderador dels fòrums.

En aquesta curta segona etapa he aconseguit un ascens a III i un MVP (a l'MVP li dono molt valor perquè era un jugador entrenat des dels 3.300 de sou). He estat buscant de nou l'ascens a III amb bones plantilles però sembla que els autèntics equipassos de III han caigut tots a la meva lliga

Igualment porto ja un parell de temporades enrolat juntament amb el Gerard al projecte (obert a tothom) de la selecció u21 d'Andorra, entrenant jugadors des de baix de tot per construir una selecció competitiva i de futur també per l'absoluta. Així continuaré una bona temporada ja que em posa molt calent veure les fletxetes els divendres

Poca cosa més, salutacions a tots i endavant!

This Post:
00
319293.11 in reply to 319293.10
Date: 05/22/2023 13:18:58
Sertor
IV.43
Overall Posts Rated:
5050
Second Team:
Sertor II
Enhorabona pel bon paper amb la U21 d'Andorra!
A veure si sortiu també per l'absoluta 🤞