BuzzerBeater Forums

België - III.16 > dee3: het beslissende intercontinentale luik...

dee3: het beslissende intercontinentale luik...

Set priority
Show messages by
This Post:
00
68701.1
Date: 01/14/2009 17:32:03
Overall Posts Rated:
471471
jawel, we de interdiviematchen zijn afgelopen, Big 8 is 2 maal door Great 8 gesweept, en AnA is de enige ploeg geweest die erin geslaagt is om een big8 sweep te realiseren...

in ieder geval, in Big 8: er is maar een pleog die er behoor lijk spelen kan, en dat is Tourinne Rockets, al de andere ploegen komen tekort ( de ene komt geluk tekort, maar het merendeel komt skills tekort!)

in Great 8, lijkt Wild Cats Wallonia de eerste plaats te zullen gaan vasthouden. met enkel 2 verloren matchen ( tegen Tourinne en tegen BT) prijkt het team meer dan verdient bovenaan de ranklijst, hoewel het hier en daar de nodige verlenging nodig had, om de punten binnen te halen...

BT staat gedeelde 2e, samen met Ana, Dexia EN i giallo! ( elks 11 matchen gewonnen, 4 verloren). Bt heeft ook vaak met punteverlies geflirt, maar het stond er wanneer het erop aankwam, en dat is wat we zullen onthouden aan deze 8 interdivisionale matchen.

op de 3e plaats, prijkt enigzins tegen alle verwachtingen in, Antwerp Angels ( AnA) die een Big na een beschamende 2 op 6 begin, een winningstreak van maar liefst 9 matchen hebben bijeen gespeeld! met het nieuwe talent dat zich stilaan aan het ontpoppen is tot ware sterren, en met de nieuwe PG's en SG/SF lijken ze het team dat in volle vorm verkeerd...

op de 4e plaats staat Dexia Namur, de ploeg die net als BT, vaak met OT geflirt heeft maar meestal de klus geklaard kreeg in de laatste minuten van the 4e quarter. de ploeg steunt bijn uitsluitend op hun SG Verlooy, en zou kan maar beter hopen dat hun sterspeler van blessureleed bespaart blijft.

op de 5e plaats staat een verrassende I giallorossi (i giallo). na een waanzinning bekeravontuur, heeft het in nasleep van de verpletterende nederlaag tov een ploeg uit de eerste klas, 2 steken laten vallen, die hen nu weinig fouten kunnen verooloven. in ieder geval, na de eerst speeldag van dit 3e luik, zouden ze terug bij de top4 moeten zitten, gezien alle pleogen uit de top 4 het tegen elkaar mogen opnemen... normaal gezien zouden ze zonder al teveel moeite de play-offs moeten kunnen halen. en eens een ploeg de play-offs gehaald heeft, dan kan er vanalles gebeuren...

op de 6e plaats prijkt Silent Psycho, dat na een teleurstellende 2 op 7 prestatie, een serieuze transformatie heeft ondergaan, waarbij veelvuldige transfers hebben plaatsgevonden, en verkoopt nu verschillende spelers, wat erop lijkt te wijzen dat het team nog niet klaar is met zijn transformatie. niettemin heeft het 2 uitstekende inside spelers alsook een heel goede PG... ongetwijfeld is ze nog opzoek naar een goede SG/SF en dan is dit team klaar voor de play-offs alsook een geweldig bekeravontuur...

de 7e en 8ste plaats zullen uitgemaakt worden tussen FC Gisten en olympidos, de zwakkere kneusjes van de great8 divise, terwijl ze toch nog evenveel matchen gewonnen hebben als de 4e plaats van de play-offs in big 8!

alvast veel plezier en suc6 toegewest aan de ploegen, moge de beste winnen, en een fijne 3e luik van het seizoen, warbi ik nog eens de prestatie van I Gialorossie in de verf wil zetten en hen wil feleciteren met het parcou dat ze afgelegd hebben in de beker!

Revo

Last edited by AthrunZala at 01/15/2009 08:41:56

This Post:
00
68701.2 in reply to 68701.1
Date: 01/15/2009 08:09:18
Overall Posts Rated:
00
in Great 8, lijkt Wild Cats Wallonia de eerste plaats te zullen gaan vasthouden. met enkel 2 verloren matchen ( tegen Tourinne en tegen I giallo


Even een aanpassing in je samenvatting maken :-)
Ik was degene die Wallonia Liège Wildcats had verslagen en niet I giallorossi.

This Post:
00
68701.3 in reply to 68701.2
Date: 01/15/2009 08:41:30
Overall Posts Rated:
471471
in Great 8, lijkt Wild Cats Wallonia de eerste plaats te zullen gaan vasthouden. met enkel 2 verloren matchen ( tegen Tourinne en tegen I giallo


Even een aanpassing in je samenvatting maken :-)
Ik was degene die Wallonia Liège Wildcats had verslagen en niet I giallorossi.


mijn excuses..., wordt onmiddelijk aangepast!

This Post:
00
68701.4 in reply to 68701.3
Date: 01/15/2009 09:53:35
Overall Posts Rated:
00
Geen probleem hoor :-)

This Post:
00
68701.5 in reply to 68701.3
Date: 01/17/2009 17:02:58
Overall Posts Rated:
471471
mijn doelstelling van dit seizoen heb ik bijgedraaid!!!

ik was aanvankelijke niet van plan om dit nu al te melden, maar omstandigheden dwingen mij hiertoe dit te doen...

ik wil op de 6e plaats in mijn divisie eindigen, om zo via barageduels te zakken naar de 4e divisie.

mijn reden hiervoor is dat ik 2 geweldige talenten heb, maar ze niet ten volle kan trainen, omdat ik met het probleem zit dat ik heel de tijd tegen Run and Gun teams moet opboxen, waardoor ik mijn talenten in de C positie niet trainen kan. in een 4e divisie weet ik dat ik iederen opzij zal zetten door gewoon inside te spelen, omdat mijn spelers te goed zijn voor de 4e divisie...

ik ga er alles aan doen om de wedstrijd tegen dexia te winnen, want ik wil het TV contract houden, maar daarna moet ik ALLE match VERLIEZEN, wil ik op de 6e plaats kunnen eindigen. ik ga daarom 1 dag voor elke match mijn tactiek mailen naar de manager in kwestie, alsook hier op het forum posten. zo wil ik iedereens vertrouwen winnen. ik zal altijd 2-3 zone verdedigen, gezien dat de meeste van jullie altijd met RaG spelen, lijkt dat mij een wijs besluit...

mijn motivatie zal alitijd speel het rustig zijn.

ik hoop dat jullie me kunnen helpen door me te verslaan zodat ik alsnog naar de 4e divisie kan gaan.

alvast bedankt voor de moeite, en ik vrees dat WLW mijn mailtje te laat gelezen heeft, want hij had zijn tactiek niet aangepast aan mijnPush the ball, nogtans had ik hem een mailtje gestuurd met daarin mijn tactieken...

dus help me aub, alvast bednakt

Revo

This Post:
00
68701.6 in reply to 68701.5
Date: 01/20/2009 15:13:13
Overall Posts Rated:
471471
ik ga er alles aan doen om de wedstrijd tegen dexia te winnen, want ik wil het TV contract houden


daar gaat het TV contract, probeerde vanmiddag in te loggen om inside te gaan, ging niet... BB was van de severs gehaald (tijdelijk) en dus zit ik nu met een verlies, terwijl ik de ganse match aan de leiding was ( tot op 80 seconden van het einde, toen ging plots niets meer en raakte dexia alles...) niets aan te doen, hoewel ik het hen zeker niet gun.

bon, het in tenminste positie dat ik naar beneden schuif in het classement..

op naar de 6e plaats!

Revo

This Post:
00
68701.7 in reply to 68701.6
Date: 01/20/2009 15:43:13
Overall Posts Rated:
00
Volgens mij behoud je je TV-contract nog wel hoor. :-)
De enige invloed dat het verliezen van een TV-wedstrijd heeft is je aantal fans dat komen kijken.

This Post:
00
68701.8 in reply to 68701.7
Date: 01/21/2009 05:51:41
Overall Posts Rated:
471471
normaalei verlies je het TV contact, dus das 35k minder per week. de fans blijven normaal wel hetzelfde...

ach we zien wel hoe het afloopt...

Revo

ps: donderdag zal ik schirjven welke tacitek ik tegen mijn volgende tegenstander gebruiken zal...

This Post:
00
68701.9 in reply to 68701.8
Date: 01/23/2009 04:15:29
Overall Posts Rated:
471471
gebruikte offensieve tactiek voor de match tegen olymiados:

offensief: look inside ( gaa ik altijd doen...)
defensief 2-3 zone( geizen je standaard aangal gebruikt, en je SG het meeste scoren van je team, like dit een aangeweze keuze...)
ik speel met lucky fans op PG en SG positie!

Revo

Last edited by AthrunZala at 01/23/2009 06:06:40

This Post:
00
68701.10 in reply to 68701.9
Date: 01/23/2009 08:54:14
Overall Posts Rated:
00
Heeft er iemand al eens gekeken wie de beker heeft gewonne ?
I giallorossi, kdenk dat je trots kan zijn op je bekeravontuur, want de tegenstander dat je uit de beker heeft geworpen, heeft uiteindelijk nog gewonnen ook. :-)

This Post:
00
68701.11 in reply to 68701.10
Date: 01/23/2009 09:13:41
Overall Posts Rated:
471471
kleine opmerkingen die ove ide match dienen gemaakt te worden.

beide teams verloren een speler aan blessure, het toeval wil dat die van seatle supersonics weinig verschil voor het team maakte, terwijl BoD zijn meest scorende speler verloor, en seatle supersonics hebben het maar net gehaald op het einde. het had evengoed BoD kunnen zijn die won.

niettemin moet hij fier zijn op zijn avontuur, want hij heeft heel wat betere pleogen dan de zijnde verslagen, en hierdor bewezen dat hij een hogere niveau aankan. je hebt een prachtig bekeravontuur achter de rug, en ik hoop dat je in jou ogen geslaagd play-offs tegemoet gaat ( hiermee doel ik dat al je tevreden bent met deelname, dan is je play-offs voor jou geslaagd. ik ga geen doel voor je opleggen, vind ik belachelijk, jij weet wat je met je team aanvangen wilt en wat je kan.)

in ieder geval, aan allen die aan de play-offs deelnemen, enorm veel succes toegewenst. mijn pronostiek voor de play-offs van onze divisie:

BT, Wallonia Liege wildcats, I Giallorossie, Silent Psycho

finale van onze divisie: Silent Psycho tegen I Giallorossi
finale van de playoffs: Tourinne tegen Silent Psycho/I Giallorossi

opgelet aan allen, Tourinne is met de inside aan het experimenteren, omdat de ploeg ook beseft dat het gros van onze jongen outside spelers zijn... wees hiervoor gewaarschuwd! verdediging op mandeking lijkt aangewezen, en als Silent de finale haalt, zie ik hem de finale winnen, omdat hij over mutiple tactieken beschikt waarbij hij de tegenstander kan verslaan (die net de zwakke punten van Tourinne meer blootleggen dan de andere teams dat kunnen, terwijl I Gialorossi een beetje gebonden is aan outside...)

het andere voordeel dat Tourinne heeft, is dat het kan experimenterne, zonder zijn plats in gedrang te brengen... dat beschikken geen van onze divisie ploegen! Tourinne gaat een geduchte tegenstander zijn voor de play-offs...