BuzzerBeater Forums

BB Andorra > Discursos dels Candidats

Discursos dels Candidats (thread closed)

Set priority
Show messages by
This Post:
00
322080.2 in reply to 322080.1
Date: 11/29/2023 19:10:17
Iluro Sport
III.4
Overall Posts Rated:
9595
Second Team:
Iluro Scout
Hola a total,

De nou em presento a les eleccions per a seleccionador d'Andorra.
Per a mí ha estat un autèntic plaer poder haver experimentat ser seleccionador d'Andorra i m'agradaria continuar sent-ho.

En presento per continuar amb la feina feta durant les dues últimes temporades. Continuo amb la mateixa il•lusió i encara més ganes.
Després de dues temporades ja em coneixeu i podeu veure els resultats que s'han aconseguit: (317003.50).
Sóc el candidat continuista d'allò que s'ha aconseguit i heu pogut veure la manera com s'ha aconseguit.

La meva oferta és la mateixa que fins ara: molta dedicació. A més, intentaré ser encara més comunicatiu amb els mànagers que tenen promeses andorranes de més de 21 anys, encara que de vegades és complicat dir a algú què és el que ha d'entrenar.

Molta sort! Salut!

This Post:
00
322080.3 in reply to 322080.1
Date: 12/02/2023 11:39:02
tallinna ehitajad
Kõrgliiga
Overall Posts Rated:
3636
Second Team:
tallinna ehitajad II
Hola.

(Google translate)

Sóc jo de nou, Ats19, tinc interès per sol·licitar la plaça d'entrenador de l'equip Andorra NT.

M'agradaria enfocar els pagadors amb potencial 8 (superestrella) o superior.

He jugat al joc des del 2008 i fa molt de temps i has de trobar nous reptes al joc. He trobat l'equip d'Andorra recentment (temporada 56).

M'agradaria veure com de bo pot ser, micro nació com Andorra!

Hello.

It's me again, Ats19, i have interest to apply for Andorra NT team coach spot.

I would like to focus payers with potential 8 (superstar) and above.

I have played the game since 2008 and it's long time and you need to find new challenge in the game. I have found Andorra team recently ( season 56).

I would like to see how good can, micro nation like Andorra, can be!